Wednesday, March 4, 2015

Subjek ape nak daftar ni ???

Aduhai... kelas nak bermula x lama lagi ni. tapi sampai sekarang aku tak daftar subjek lagi huhuu..
Pilih subjek pun tak lagi....  konfius2........

Sepanjang aku study PJJ ni, aku rasa semester lepas la yang paling huru hara skali.. dari awal sem hingga hari final exam, huru hara dibuatnya. awal sem salah daftar subjek, pertengahan sem kelam kabut nak buat segala assignment, presentation & video recording.. masa final exam hilang pulak slip exam tu. nak print balik, sistem pulak down.. terpaksa la aku mendaki ke pejabat  buat muka kesian mintak tolong staff print kan huhuu... nasib bek ok... student lain sibuk menghafal-hafal, aku duk sibuk pikir pasal slip exam heheh...

Sem lepas tu, rase cam nak benti je study.. mmg sangat huru hara.. da tak larat da huhu... tapi bila result keluar... lain pulak jadi nye... den sonyum lebar.. heheh... mane tak nye, result yang memberangsangkan.. secara tak langsung menaikkan semangat nak study plak heheh...

so, pembelajaran diteruskan walaupun sampai skang xtau subjek ape nak daftar. hope sem ni x jadi mcm sem lepas huru hara nye... hopefully........

No comments:

Post a Comment

tak baik tau, baca tapi tak komen hihihhihi