Thursday, June 11, 2015

Ramadhan 2015

Assalammualaikum.
 
Hai semua.. hope sihat.. mesti byk blogger yang wat entry pasal bulan ramadhan yang hamper tiba.. ye, bulan ramadhan hampir menjelma. Orang akan selalu bertanya.. adakah anda sudah bersedia menghadapi bulan ramadhan?? betulkan heheh..
 
Tapi, aku lebih suka Tanya diri aku sendiri.. adakah aku dah bersedia menghadapi bulan ramadhan?? ermmmm adakah aku dah bersedia heheh... bersedia atau tidak bersedia tetap kena hadapinya.. cuma niat dan cara pelaksanaannya adakah sekadar berpuasa atau mengharapkan keredhaanNya? Apa yang aku harapkan kali ini di bulan ramadhan? Ya, penuh dengan persoalan dalam diri aku..
 
Aku insan yang sangat berdosa.. Semoga aku tak mensia-siakan Ramadhan kali ini..
 
Sama-sama kita muhasabah diri di bulan mulia ini.. Insyaallah....

No comments:

Post a Comment

tak baik tau, baca tapi tak komen hihihhihi