Friday, November 10, 2017

Kenapa jadi ahli Tupperware??

Ni hakak nak story sikit la.. sikit je ye... Sebelum ni ade la gak jadi dropship barang2 lain.. Barang2 tu sume ok dari segi produk dan management.. cuma masalahnye dari saya sendiri la.. Tak pandai nak wat marketing and nak tulis ayat-promote tu... Cuba da.. tapi macam tak ngam... Tapi produk memang best.. SO, kenapa jadi ahli tupperware ni???? Jawapannya adalah Brand atau produk Tupperware semua orang kenal. So, hakak takyah la nak buat ayat panjang2 bagi org lain faham dan tertarik. Saya cuma tepek gambar je.. Tu pun da wat orang rambang mata.. Cuma nak beli tu diorg fikir jugakla ikut kemampuan.. Saya tak la memaksa orang beli kan... heheh.. Saya hanya menjalankan tugas, tepek gambar, check stock and delivery.. Semua orang da kenal Brand Tupperware.. No more pening2 nak pikir ayat nak buat k.. So, sangat sesuai bagi orang yang macam saya ni kalau nak join tupperware.. t leh berjumpa kat party or assembly tupperware... Jom jadi ahli/comsultant... yang penting 18 tahun keatas dan warganegara... Lelaki/perempuan.. Ni No hanphone saya : 010-4399027 Jom kita meningkatkan Ekonomi Rumah Tangga (ERT).. Dulu kat sekolah kan ade belajar ERT ni.. Hakak siap jadi Setiausaha Persatuan Ekonomi Rumah Tangga masa Form 5 heheheh

No comments:

Post a Comment

tak baik tau, baca tapi tak komen hihihhihi